رزرو وقت مشاوره

بررسی شانس های مهاجرت

02126421612

||  

ویزای جاب آفر هلند

  ||


 
 

ویزای جاب آفر هلند
کشور هلند یکی از کشور های پیشرفته ی دنیا است که کارمندان بین المللی با سطح علمی بالا، مشتاق به کار و چند زبانه دارد، طبق آمار کشور هلند از جمله کشور هایی است که بیشترین کارمندان ماهر را به خود دیده است. این آمار خوب به خاطر شرایطی است که هلند برای متقاضیان کار در هلند فراهم می کند. دلیل اولی که باعث انگیزه کار برای کارمندان خارجی شده است، طرح سود مالیاتی است. دلیل دیگر این است که کارمندان و کارگران ماهر به سرعت می توانند اقامت بگیرند. همچنین نرخ بی کاری در این کشور بسیار پایین است. 
پس از گرفتن جاب آفر از هلند می توانید برای دریافت ویزای کاری هلند اقدام کنید. قرارداد کاری با کارفرما در هلند برای دریافت ویزای کاری کافی است و نیازی به ارائه تمکن مالی ندارید.
انواع ویزای کار نیروی متخصص هلند 
ویزای کار کوتاه مدت هلند:
ویزای کار کوتاه مدت هلند 3 ماه اعتبار دارد. که خود به دو نوع ویزا تقسیم می شود. یکی از این دو نوع ویزا برای ترانزیت است. که به ویزای نوع A نام دارد. با این ویزا می توانید فقط تا بخش بین المللی فرودگاه هلند ورود کنید و برای حتی یک دقیقه خروج نیاز به نوع دیگری از ویزای کوتاه مدت دارید. که نام این ویزای کوتاه مدت ویزای نوع C می باشد که به شما امکان می دهد، به مدت 90 روز در یک دوره ی 6 ماهه در حوزه شنگن اقامت داشته باشید.
ویزای کار بلند مدت MVV هلند:
برای اشخاصی است که قصد ملحق شدن به خانواده خود در هلند را دارند. این ویزا به اعضای خانواده امکان ورود به خاک هلند را می دهد و برای سفر به هلند به MVV مورد نیاز است. البته اگر شخص شهروند استرالیا یا اتحادیه اروپا نیازی به این ویزا ندارد.
ویزای کار هلند بازگشت:
ویزای بازگشت جدا از ویزای کار در هلند ممکن است نیازتان شود. برای کار در هلند دانستن انواع ویزاها می تواند به شما کمک کند. اگر به دلایلی شما می خواهید کشور را موقتا ترک کنید و ممکن است اقامت شما منقضی شود, نیاز به ویزای بازگشت دارید. اعتبار این ویزا هم وابسته به شرایطتان می باشد. می تواند 3 ماه باشد. می تواند تا یک سال هم اعتبار داشته باشد.
ویزای کار هلند از نوع GVVA:
در مورد این ویزای کار باید بدانید که فقط مختص مهاجران خارج از اتحادیه اروپا (EEA) و سوییس می باشد.  اتباع غیر هلندی خارج از اتحادیه اروپا و سوییس باید پیشنهاد کار داشته باشند و کارفرما برای آن ها مجوز کار بگیرد. GVVA یک مجوز شامل مجوز کار و اقامت در هلند می باشد که مختص اشخاصی است که خواستار اقامت در هلند به مدت بیش از سه ماه هستند. این مجوز معمولا برای مدت سه سال صادر می گردد.


مشاغل مورد نیاز در هلند:
بیشترین مشاغلی که در هلند مورد نیاز هستند، شامل مهندسان، افرادی با مهارت های فنی، متخصصین فناوری اطلاعات، افراد متخصص در امور مالی و نیز افراد با تجربه کار در فروش، بازاریابی و خدمات مشتری می باشد. سایر مشاغل مورد نیاز در هلند عبارتند از متخصصان و فارغ التحصیلان در مراقبت های بهداشتی، مالیاتی، مدیران موقت و آموزش و پرورش.

لازم به ذکر است حقوقی که کار فرما می دهد باید مکفی برای کل اعضای خانواده شخص باشد که این حقوق باید پس از کسر مالیات حساب شود .

میزان حقوق در هلند:

 

میانگین حقوق در سال (دلار)

شغل

61,001

توسعه دهنده نرم افزار

90,234

مدیر پیشرفت بازرگانی

144,626

مدیر منابع مالی

162,649

کارگردان

68,210

مدیر

95,353

مدیر پروژه IT

94,365

مهندس نرم افزار

76,185

منابع انسانی

72,913

تحلیلگر مالی

 

 

مدارک لازم برای ویزای کار در هلند:


داشتن مدرک دانشگاهی یا فنی حرفه ای معتبر
تسلط به زبان هلندی یا انگلیسی
فرم کامل شده درخواست ویزای
گردش مالی برای اثبات تمکن مالی
گواهی بیمه
قرارداد کار

 

اقامت دائم در هلند:

ویزای کار هلند می تواند بعد از مدتی به اقامت دائم تبدیل شود. در نهایت اگر به مدت 5 سال برای کار در هلند زندگی نمایید و به دولت مالیات بدهید، اقامت دائم خود را خواهید گرفت.

 

ویزای همراه هلند در مهاجرت کاری:
همسر و فرزندان شما می توانند از طریق ویزای همراه هلند یا ویزای MVV به شما ملحق شوند. برای اخذ این ویزا شرایط زیر باید وجود داشته باشد:

فرزندان زیر 18 سال
همسر حداقل 21 سال سن داشته باشد.
باید ازدواج مدنی خود را ثبت کرده باشید، درغیر این صورت باید ثابت کنید که در یک رابطه طولانی مدت هستید.
پس از ورود در مکانی که در شهرداری ثبت نموده اید با هم زندگی کنید.
ازدواج شما باید در پایگاه داده اطلاعات شخصی دولتی هلند ثبت شود.
دارنده مجوز اقامت باید بتواند خانواده را حمایت مالی کند. در حال حاضر باید اثبات شود ماهیانه حداقل 1647 یورو درآمد دارد.

1402/01/26

|| مهاجرت جاب آفر در دیگر کشور ها ||

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top