رزرو وقت مشاوره

بررسی شانس های مهاجرت

02126421612

||  

اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید سهام

  ||


 
 

اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید سهام
متقاضیان سرمایه گذاری و اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید سهام می بایست حداقل سه ماه قبل از اقدام برای درخواست اقامت، مبلغ 2 میلیون پوند را در حساب خود به دولت انگلستان ارائه دهند. اقامت انگلستان از طریق خرید سهام، شامل فرد متقاضی، همسر و فرزندان زیر 18 سال او می شود.

 

اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید سهام
خرید اوراق قرضه دولتی یکی از روش های دریافت اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری می باشد. مبلغ سرمایه گذاری در این موضوع باید حداقل 1 میلیون یورو باشد تا بتوان روی بحث اخذ اقامت اسپانیا، اقدام کرد. اوراق قرضه دولتی عموما در بحث آبادانی شهر ها و پروژه های مناقصه ای دولتی می باشد که صرف ایجاد توسعه و زیر ساخت های عمرانی و آبادانی کشور می شود.

 

اخذ اقامت کانادا از طریق خرید سهام
یکی از روش ها برای خرید سهام از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا است که این ویزا در بین معروفترین ویزاهای سرمایه گذاری دنیا قرار دارد که مسیری جذاب برای تهیه اقامت دائمی کانادا را برای شما فراهم می کند. 
در کانادا دو بازار اصلی برای خرید و معامله سهام ها می باشد. مهم ترین بازار کانادا TSX نام دارد که مخفف Toronto Stock Exchange می باشد. در بازار TSX کانادا سهام شرکت هایی معامله می گردد که سال هاست فعالیت دارند و خرید سهام آن ها امنیت بیشتری نسبت به شرکت های تازه وارد دارد.
با این حال آن ها که معامله بورس می کنند می دانند که خرید و فروش بورس خالی از خطر نیست و ممکن است اصل سرمایه از دست برود پس باید برای خرید سهام ریسک کرد.
معاملات بورس در TSX کانادا تابع قوانین نسبتاً پیچیده ای می باشد تا سلامت بازار تضمین گردد. شرکت هایی هم که در این بازار حضور دارند لازم است هر ساله مبالغ هنگفتی هزینه کنند تا گزارش هایی مطابق استانداردهای این بازار منتشر کنند.
یکی از شاخص های معروف در کانادا شاخص S&P/TSX 60 نام دارد که این شاخص نشان دهنده عملکرد کلی بازار بورس کانادا میباشد. این همان شاخصی است که هر بار سقوط می کند به همراه خودش چندین نفر را بدبخت و تعدادی را شاد و خوشحال می کند.
در کنار بازار TSX کانادا بازار دیگری نیز برای معاملات بورس وجود دارد که به بازار TSX Venture معروف می باشد. در این بازار، بورس شرکت هایی معامله می گردد که به طور معمول مدت زمان کمتری از تأسیس آن ها می گذرد. (معمولا 5 تا 10 سال)
خرید بورس این شرکت ها ریسک بیشتری دارد و به اصطلاح به درد Speculation می خورد. یعنی کسانی که این سهام ها را خریداری می کنند امیدوارند که شرکت های مذکور معروف گردند و روزی پایشان به بازار اصلی برسد و در نتیجه با خریدار این سهام سود کلانی نصیبشان شود.
بیشتر این شرکت ها برای تأمین نیازهای مالیشان از بانک قرض می کنند یا اوراق مشارکت و قرضه می فروشند. بعضی اوقات هم از طریق بازارهای OTC نظیر Capital Venture به دنبال شریک و سرمایه گذار می گردند تا در بازار بورس موفقیتی کسب کنند.

 

 


سوالات متداول
چه مقدار سرمایه برای تابعیت در اروپا نیاز است؟
حداقل سرمایه برای شروع سرمایه گذاری در کشور های اتحادیه اروپا حدود 65000 یورو است همچنین شما برای همسر و فرزندان زیر 18 سال برای هرکدام باید 25000 یورو پرداخت کنید .
آیا تابعیت و مجوز اقامت اروپا از طریق خرید سهام منقضی است؟
تنها در صورت انجام دادن جرم و رعایت نکردن قوانین و عدم پرداخت مالیات ممکن است در روند تمدید اقامت دچار مشکل شوید

 

  برای سرمایه گذاری در کانادا سن چه تاثیری دارد؟
سن ازجمله امتیاز های سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود که میزان امتیاز آن در ایالت های مختلف متفاوت است.

 

مراحل خرید سهام در کانادا به چه صورت است؟
خرید سهام در کانادا 2 مرحله دارد: مرحله اول خرید بیش از 50درصد سهام یا کل سهام یک شرکت فعال که در این مرحله مقدار خیلی کمی پول پرداخت می کنید تا ویزای دائم شما صادر شود. مرحله دوم کار باید کل مبلغ سرمایه گذاری را پرداخت کنید و یکسال فرصت دارید تا مدیریت سهام و یا شرکت خود را بر عهده بگیرید

 

امکان سرمایه گذاری برای ایرانیان در کانادا وجود دارد؟
ایرانیان می توانند در کشور کانادا با رعایت شرایط و قوانینی سرمایه گذاری کنند.

 

سرمایه گذاری استارت آپ به چه صورت است؟
سرمایه گذاری در این کشور از راه های زیادی امکان پذیر ست که یکی از  این روش ها خرید سهام یک شرکت با بیش از 50 درصد آن و یا خرید یک بیزنس فعال به صورت کامل می باشد. این روش تحت عنوان استارت آپ نیز معروف است.

 

هزینه ی زندگی در کانادا چه میزان است؟
به طور متوسط هزینه ی زندگی در این کشور تا 15 هزار دلار در سال است.

 
1402/01/27

|| سایر روشهای مهاجرت در دیگر کشور ها ||

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top