رزرو وقت مشاوره

بررسی شانس های مهاجرت

02126421612

||  

خرید ملک در اسپانیا

  ||


 
 

مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک
یکی از راههای اخذ اقامت اروپا خرید ملک در اسپانیا میباشد. ولی شرایط و پیچیدگیهای خاص خود را دارد که کارشناسان موسسه بین المللی گرین کارت با سوابق و تجاربی که در این زمینه دارند، شرایط را برای متقاضیان تسهیل مینمایند.

 

مزایای خرید ملک در اسپانیا
- سرمایه گذاری ارزی مطمئن

- امکان اخذ ویزای شینگن و اقامت اسپانیا

- امکان تردد در اتحادیه اروپا و محدوده شینگن

- امکان همراهی اعضای خانواده

 

شرایط اخذ اقامت اسپانیا
همانطور که اشاره شد با خرید ملک در اسپانیا امکان اخذ اقامت وجود دارد که البته این موضوع به مبلغ ملک خریداری شده نیز بستگی دارد. در اکثر کشورهای اروپایی با خرید ملک به ارزش حد اقل 70.000 یورو امکان اخذ ویزای توریستی بلند مدت وجود دارد که اولین ویزا 3ماهه، پس از آن 6 ماهه و بعد از آن ویزاهای یکساله به متقاضیان داده میشود و به مرور زمان با کسب مجوزهای لازم امکان تحصیل، کار، بیزینس و... برای متقاضیان و اعضای خانواده شان میسر میگردد. اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک (بلافاصله پس از خرید ملک)، در کشور اسپانیا فقط در شرایطی امکان پذیر است که مبلغ ملک خریداری شده حداقل پانصد هزار یورو باشد. در این شرایط مادامیکه ملک خریداری شده در تملک متقاضی باشد، متقاضی و اعضای خانواده اش حق اقامت این کشور را خواهند داشت و امکان تردد در کل اتحادیه اروپا برای ایشان میسر میباشد. بدیهی است خرید ملک با رقمهای کمتر از این امکان پذیر خواهد بود ولی بلافاصله تبدیل به اقامت نمیشود ولی هر زمان متقاضی اراده نماید میتواند ویزای این کشور را اخذ نماید.

 

مبالغ خرید ملک در اسپانیا
هزینه خرید ملک در اسپانیا بسته به منطقه و شهر آن متفاوت میباشد و به طور کلی از حد اقل 70.000 یورو به بالا میتوان خرید ملک انجام داد. ولی همانطور که اشاره شد با خرید ملک به ارزش حداقل 500.000 (پانصد هزار) یورو امکان اخذ اقامت دائم وجود خواهد داشت. 

 
1401/12/21

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top