رزرو وقت مشاوره

بررسی شانس های مهاجرت

02126421612

||  

خرید ملک در ترکیه

  ||


 
 

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک
یکی از بهترین و مطمئن ترین روشهای سرمایه گذاری خرید ملک در ترکیه میباشد. مشاورین مجرب موسسه بین المللی گرین کارت با تبحر و سوابق درخشان در این زمینه، با ارائه خدمات منحصربفرد شرایط را برای متقاضیان تسهیل نموده و پروسه زمانی آن را به حداقل میرسانند.
در ازای خرید ملک در ترکیه متقاضیان میتوانند اقامت یک ساله (قابل تمدید سال به سال) ترکیه را اخذ نمایند که به مرور زمان با اخذ اجازه کار (در صورت نیاز) منجر به اقامت دائم میگردد. 


شرایط خرید ملک در ترکیه
دولت ترکیه به منظور جذب سرمایه خارجی این امکان را به اتباع خارجی میدهد که به منظور سرمایه گذاری در این کشور اقدام به خرید ملک نمایند. این فرصت به ویژه برای ایرانیان، به واسطه هم مرزی با این کشور و نزدیکی آداب و رسوم، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت ترکیه میباشد.
خرید ملک در ترکیه به دو شیوه نقد و اقساط امکان پذیر میباشد.
در روش اول بلافاصله پس از خرید ملک سند ثبت شده در سازمان ثبت اسناد کشور ترکیه (سند تاپو) به نام متقاضی صادر میگردد ولی در روش دوم سند ملک خریداری شده تا زمان تسویه وام اخذ شده در رهن بانک باقی میماند.


هزینه خرید ملک در ترکیه
قیمت ملک در ترکیه بسته به منطقه، شهر و ملک انتخابی متفاوت میباشد. ولی به طور میانگین از 60.000 دلار به بالا در ترکیه امکان خرید ملک وجود دارد.
کارشناسان متعهد و مجرب موسسه بین المللی گرین کارت با توجه به میزان بودجه متقاضیان بهترین شرایط را برای ایشان مهیا نموده و متناسب ترین پروژه ها در بهترین شهرها را به متقاضیان معرفی مینمایند. 


 مدت زمان پروسه
مدت زمان انجام پروسه با توجه به میزان آمادگی مالی متقاضیان بررسی میگردد. ولی در شرایط کلی با آمادگی های اولیه در حدود یک ماه زمان لازم است که برنامه سفر اولیه جهت بازدید املاک برنامه ریزی گردد و پس از انتخاب ملک اقدامات انتقال وجه و ثبت و یا انتقال سند انجام شود.

 

شرایط اقامت ترکیه
پس از خرید ملک امکان اخذ اقامت یکساله برای مالک و اعضای خانواده ایشان امکان پذیر میباشد؛ اقامتی که از این طریق اخذ میگردد بدون مجوز کار بوده و سال به سال قابل تمدید میباشد و تحت شرایط خاص امکان تبدیل شدن به اقامت دائم را دارد.

 


مزایای خرید ملک در ترکیه
- سرمایه گذاری مطمئن و درآمد زایی (به واسطه اجاره ملک خریداری شده)

- امکان اخذ اقامت به همراه خانواده

- امکان اخذ مجوز کار و یا تحصیل

- برخورداری از شرایط مطلوب زندگی در کشوری توریستی و رو به رشد

- پیوستن به اتحادیه اروپا در آینده نه چندان دور

- برخورداری از سطح بالای امکانات رفاهی و تفریحی

 


خدمات ما
- هماهنگی سفر به ترکیه با کلیه هزینه ها برای دو نفر (متقاضی و یک همراه)

- ترانسفر فرودگاهی به همراه گشت شهری

- بازدید از پروژه ها و معرفی املاک متناسب

- همراهی متقاضی جهت انجام کلیه مراحل اداری و ثبتی

- راهنمایی و کمک به متقاضی جهت انتقال وجوه پرداختی

- همراهی متقاضی در کلیه مراحل انجام پروسه 

 
1401/12/21

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top