رزرو وقت مشاوره

بررسی شانس های مهاجرت

02126421612

||  

ویزای جاب آفر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

  ||


 
 
کار در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس
 
کار در کشورهای عربی که در جنوب کشورمان قرار دارند، مورد تقاضای بسیاری از ایرانی هاست. دلیل جذابیت این کشورها برای مهاجرت کاری وجود موقعیت های شغلی مناسب و دریافت حقوق بالاست. از جمله محبوب ترین کشورهای عربی برای کار و مهاجرت؛ امارات متحده عربی، کویت، قطر و عمان هستند. در ادامه مقاله نحوه دریافت جاب آفر از هر یک از آنها را توضیح می دهیم.
 
 
 
ویزای جاب آفر امارات
امارات یکی از ثروتمند ترین کشورهای خاورمیانه است. توسعه اقتصادی موجب شده تا این کشور پذیرای نیروی کار متخصص و فنی از دیگر کشورها باشد. تیم مجرب خدمات مهاجرتی گرین کارت می تواند جاب آفر امارات از جمله  جاب آفر دبی که بزرگترین شهر امارات است را برای شما بگیرد و بعد از گرفتن جاب آفر امارات می توانید با ارائه مدارک زیر برای گرفتن ویزای کار امارات اقدام کنید:
1. پاسپورت معتبر.
2. مجوز ورود از وزارت کار امارات متحده عربی.
3. نتایج یک غربالگری پزشکی.
4. کپی کارت شرکت از طرف کارفرمای اماراتی.
5. کپی مجوز تجاری شرکت.
 
 
 
حداقل حقوق در امارات
حداقل دستمزد در امارات وجود ندارد. یعنی در قانون کار امارات حقوق پایه ای تعریف نشده است. با این حال، در امارات در سال 2022 کمترین حقوق پرداخت شده نزدیک به 3000 درهم در ماه است که معادل 815 دلار آمریکا است. در ادامه به میانگین دستمزد در امارات برای برخی از مشاغل اشاره می کنیم: 
  متوسط حقوق دندانپزشک در امارات
فردی که به عنوان دندانپزشک در امارات متحده عربی کار می کند معمولاً حدود 48200 درهم در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 25100 درهم (کمترین) تا 73800 درهم (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است.
 
 
 
  متوسط حقوق خیاط در امارات
فردی که در امارات متحده عربی به عنوان خیاط کار می کند معمولاً حدود 7460 درهم در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 3430 درهم تا 11900 درهم متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است.
  متوسط حقوق منشی در امارات
یک منشی در امارات حداقل 3000 و حداکثر 11 هزار درهم در هر ماه دریافت می کند.
 
 
 
 
ویزای جاب افر قطر
قطر یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و اقتصاد آن به سرعت در حال رشد است. همین اقتصاد رو به رشد زمینه ساز نیاز این کشور به نیروی کار ماهر شده است. برای کار در قطر حتما باید از یک کارفرما در این کشور جاب آفر بگیرید.
توجه کنید تنها در صورتی اجازه ورود به قطر برای کار را دارید که یک شرکت یا کارفرما در قطر اسپانسر شما شود. اگر موفق به دریافت جاب افر و اسپانسری از قطر شوید معمولا خود کارفرما امور مربوط به اجازه اقامت شما را پیگیری خواهد کرد. تیم مجرب خدمات مهاجرتی گرین کارت می تواند جاب آفر قطر را برای شما بگیرد.
 
 
 
ویزای جاب آفر کویت
کویت کشوری در غرب آسیا است که با ایران از راه خلیج فارس مرز آبی دارد. جمعیت پایین و برخورداری از منابع طبیعی نفت و گاز موجب شده است که مردم این کشور از سطح رفاه و سرانه درآمد بالایی برخوردار باشند.
جمعیت کشور کویت نزدیک به چهار میلیون و نیم است و مهاجران حدود 70 درصد از جمعیت کویت را تشکیل می دهند. به طوری که 1.1 میلیون مهاجر عرب و 1.4 میلیون مهاجر آسیایی هستند.
زندگی در رفاه و کسب درآمد بالا موجب شده است که افراد زیادی از جمله ایرانی ها متقاضی کار در کویت باشند. در کویت کسر مالیات از درآمد وجود ندارد و همه حقوق به حساب کارمند واریز می شود.
برای کار در کویت حتما باید از یک کارفرما در این کشور جاب آفر یا پیشنهاد کار دریافت کنید. سپس باید مراحل دریافت اجازه کار توسط کارفرما برای شما طی شود. با در دست داشتن اجازه کار امکان اخذ ویزای کار کویت وجود دارد.
برخلاف کانادا و کشورهای اروپایی، کویت به سختی به خارجی ها تابعیت می دهد. اما با گرفتن ویزای کار کویت می توانید در این کشور اقامت طولانی مدت داشته باشید و از شغلی با مزایا و درآمد بالا لذت ببرید. تیم مجرب خدمات مهاجرتی گرین کارت می تواند جاب آفر کویت را برای شما بگیرد.
 
 
 
ویزای جاب آفر عمان
عمان کشوری در جنوب ایران است که از راه خلیج فارس با ایران مرز آبی دارد. نزدیکی ایران و عمان از جمله دلایلی است که باعث شده تا ایرانی های زیادی به دنبال جاب آفر در عمان باشند. اما کار در عمان بدون گرفتن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی ممکن نیست. گرفتن جاب افر برای عمان به این معنی است که شما از یک سازمان یا یک کارفرما در کشور عمان دعوت نامه رسمی کاری داشته باشید. تیم مجرب خدمات مهاجرتی گرین کارت می تواند جاب آفر عمان را برای شما بگیرد.
مدت اعتبار ویزای کار عمان دو سال است و در صورت توافق با کارفرما این زمان قابل تمدید است. 
 
 
 
مشاغل مورد نیاز عمان
در کشور عمان نیاز به نیروی کار در رشته ها و مهارت های مختلف وجود دارد. اما در حال حاضر تخصص های مربوط به پزشکی و پیراپزشکی مثل پرستاری، داروسازی و رشته های آزمایشگاهی در این کشور در اولویت هستند.
 
 
 
 
 
1402/01/26

|| مهاجرت جاب آفر در دیگر کشور ها ||

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top